Главная | Мой профиль | Выход Воскресенье, 23.04.2017, 17:54
Вы вошли как Гость | Группа "Гости" | RSS
Меню сайта
Категории раздела
Пророчества [45]
Пророчества пророков, святых о будущем России и мира. Пророчества сбывшиеся и грядущие...
История [81]
История в лицах, событиях, фактах...
Царь грядет... [62]
О монархии, монархах, их быте жизни и деятельности.
Наши дни [747]
События настоящего и недалекого прошлого. Жизнь, политика, финансы, интересы...
Чудеса и знамения [70]
Анекдоты [9]
Криминал, коррупция, мошейничество [199]
ОДЕССКИЕ НОВОСТИ [312]
Монархические организации. [3]
Наш опрос
Как вы относитесь к восстановлению монархии?
Всего ответов: 1446
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Главная » 2013 » Июнь » 23 » С Праздником Днем Святой Троицы. Пятидесятница
23:29
С Праздником Днем Святой Троицы. Пятидесятница

75198315_oi_1c86c684e9b24004ae502980e7d6cfde

Дорогие братья и сестры! Через несколько минут мы услышим церковное моление о преклоняющих перед Господом колена и сами склонимся по гласу Церкви в коленопреклоненной молитве. Подумайте только, какое сердце человеческое и какое человеческое колено живших на земле не склонялось пред Богом... Как дыхание уст, как биение сердца, как видение света очами, как слышание звука ушами — так свойственно человеку искать Бога и поклоняться Ему. В одной из молитв сегодняшнего праздника слышится эта вековечная жажда души человеческой обрести Бога: «Приближися нам Господи, приближися везде Сый!»]  взывает сегодня Святая Церковь. Подобно тому как деревья и зелень жаждут солнца, жаждут света и тепла и тянутся кверху — так тянется к небу верующая душа человеческая, и Господь не отринет ее.

Кто верует в Меня, — говорит Господь сегодня в Евангелии, — у того... из чрева потекут реки воды живой, то есть верующие в Господа Иисуса Христа получают Духа Святаго — источник живой воды, текущей в жизнь вечную . Дорогие братья и сестры, хотите ли вы жизни не стареющей и не умирающей? Хотите ли вы всегда носить в себе источник вечной жизни, Духа Святаго? Преклоните же колена и сердца свои пред Господом, почерпайте и пейте воду живую, которая всегда течет в Церкви Божией, в Ее святых Таинствах, не угашайте в себе Духа, не отходите от Церкви Божией. Будем исполняться Духа Святаго в молитвах церковных. Церковная песнь сегодняшнего праздника уверяет нас в том, что в Церкви Божией — вся подает Дух Святый — точит пророчествия, священники совершает... и весь совершает народ церковный...Все мы с вами — народ церковный, потому что приобщаемся благодати Духа Святаго.

Если же отойдем от Церкви — с чем останемся? Останется грех в человеке и только... Как без глаз нельзя видеть свет, так без Церкви нельзя принять Духа Святаго. И как без света и тепла не может быть на земле никакой жизни, так без Духа Святаго не может быть в человеке никакой духовной жизни... Будем же исполняться Духа Святаго. Аминь.

Сегодня торжество нашей веры: Святая Церковь проповедует всему миру веру в Бога Истинного, в Троице поклоняемого! Сегодня миллионы православных христиан воспевают Отца и Сына и Святаго Духа — Троицу Единосущную и Нераздельную. Велик этот день — день прославления Живоначальной Троицы. Этот праздник — венец всех церковных праздников. Вы слышали сейчас, что в день Пятидесятницы более  2000 лет тому назад в далекой Иудее, в Иерусалиме, Богом была создана Святая Христова Церковь. В этот день Дух Святый, Третье Лицо Пресвятой Троицы, сошел в виде огненных языков на землю от недр Отеческих и почил Своей огненной благодатью на главах святых апостолов, учеников Христовых, собранных в Сионской горнице — первом христианском храме. Так Святая Церковь, начавшись в этой горнице, расширилась затем в пространстве, наполнила землю и небо, и весь видимый и невидимый мир соделался Вселенской Церковью.

Что же это такое — Церковь? Церковь, дорогие мои, есть то Царство Божие, о котором Господь возвестил в Святом Евангелии. Вспомните первые слова евангельской проповеди: Покайтесь, ибо приблизилось Царство Небесное   Во время земной жизни Спасителя Царствие Божие только приблизилось, а после Его вознесения на небо, в день сошествия Святаго Духа, Царствие Божие осуществилось на земле как царство благодати. Церковь есть царство благодати, она не от мира сего, она явилась на земле вместе с пришествием Духа Святаго. Дух Святый открыл нам тайну Святой Единосущной, Соприсносущной, Нераздельной и Неслиянной Троицы.

Сошествие Святаго Духа на апостолов в виде огненных языков говорит нам о том, что из сердца Божия излился благодатный поток живой воды, вошел в сердца святых апостолов, а через них преемственно передается и будет передаваться до скончания века епископам, священникам и всем верующим людям, принявшим Таинство Крещения. С пришествием Утешителя, Духа Святаго, в Церкви Божией осуществляется дело Божие — спасение людей от греха, проклятия и смерти. Почему только в Церкви? Потому что Церковь является хранительницей той полноты благодати Духа Святаго, которая излилась на апостолов в день Пятидесятницы, поэтому и домостроительное действие Святаго Духа совершается только в Церкви. Только здесь, «во дворех Господних», в ограде Церкви, возможно истинное богопознание и истинное богопочитание в Троице Единого Бога, как и заповедал Своим ученикам Господь наш Иисус Христос перед Своим вознесением на небо. Шедше убо, — говорится в Евангелии, — научите вся языки, крестяще их во имя Отца и Сына и Святаго Духа... В этих словах — вся глубина таинства нашей веры.

Наша вера во Святую Троицу для человеческого ума непостижима, а для сердца — спасительна, потому что Господь сказал: Кто будет веровать и креститься, спасен будет . Итак, свое земное бытие Святая Церковь получила от Самой Живоначальной Троицы, и все в Церкви живет и дышит Пресвятой Троицей. Во имя Отца и Сына и Святаго Духа совершаются все священнодействия церковные, все службы, все Таинства, все молитвы. За утверждение этой церковной веры во Святую Троицу сотни тысяч мучеников пролили свою кровь, когда Православная Церковь боролась против еретиков.

Наша церковная вера Троическим Единством священнодейственна не только для земного мира, но и для мира горнего, ибо в церковных богослужениях участвуют и ангельские силы. Наша церковная вера радостна и для душ усопших, сподобившихся райских селений, ибо Спасителю Богу поклоняется всякое колено: небесных, и земных, и преисподних. Наша вера спасительна и для душ, содержимых во аде, ибо возношение Бескровной Жертвы на алтарях церковных не бездейственно и для них. Так Святая Живоначальная Троица насадила на земле Духом Святым царство благодати, спасительное всем человекам, насадила Свою Святую Соборную и Апостольскую Церковь.

Дорогие братья и сестры! Церковь земная все время воинствует на земле — борется с грехами за спасение душ человеческих. И мы знаем, что за все время существования Церкви бесчисленное множество этих душ из всех народов земли освятилось и спаслось в недрах Святой Церкви. Подобно древу, Святая Церковь расцвела ликами праведников, девственников, учителей, мучеников, исповедников, преподобных и вместе с Матерью Божией составила на небесах Церковь небесную, торжествующую. Но и земная и небесная Церковь едина. Сколько исторических бурь пронеслось над Церковью, но она стоит и будет стоять до скончания века, потому что в ней живет Дух Святый — Дух Истины, и никакая ложь сатанинская не сможет победить Церковь, ибо борьба с ней есть борьба с Богом, Духом Святым.

Но Церковь как царство благодати не вечна на земле. Она не есть окончательное и совершенное осуществление Царства Божия. В конце земного пути Церкви, который будет одновременно и концом всемирной истории, царство благодати кончится и начнется Царство Славы. Такова наша вера церковная: мы веруем, и исповедуем, и чаем воскресения мертвых и жизни будущего века. Аминь.

nb624936

Первая молитва

«Пречисте, нескверне, безначальне, невидиме непостижиме, неизследиме, непременне, непобедиме, неизчетне, незлобиве Господи, един имеяй безсмертие, во свете живый неприступном: сотворивый небо и землю, и море, и вся созданная на них, прежде еже просити, всем прошения подаваяй, Тебе молимся, и Тебе просим, Владыко Человеколюбче, Отца Господа и Бога и Спаса нашего Иисуса Христа, нас ради человеков, и нашего ради спасения сшедшаго с небес, и воплотившагося от Духа Святаго и Марии Приснодевы, и Преславныя Богородицы: Иже первее убо словесы уча, последи же и делы показуя, егда спасительную страсть претерпе, подаде нам подписание смиренным, и грешным, и недостойным рабом Твоим, мольбы приносити Тебе, в выи и колен преклонениих, о своих гресех, и о людских неведениих. Сам Многомилостиве и Человеколюбче, услыши ны, воньже аще день призовем Тя, изряднее же в день сей пятдесятный, воньже по Вознесении Господа нашего Иисуса Христа на небеса, и седении одесную Тебе Бога и Отца, низпосла Святаго Духа на святыя Своя ученики и апостолы, Иже и седе на едином коегождо их, и исполнишася вси неистощимыя благодати Его, и глаголаша языки иными величия Твоя, и прорекоша. Ныне убо молящихся Тебе услыши нас, и помяни нас смиренных и осужденных, и возврати пленение душ наших, Твое милование имея о нас молящееся. Приими нас припадающих Тебе, и вопиющих: согрешихом, к Тебе привержени есмы от утробы, от чрева матере нашея, Ты еси Бог наш. Но яко исчезоша в суете дние наши, обнажихомся Твоея помощи, лишихомся всякаго ответа, но дерзающе на щедроты Твоя, зовем: грехи юности нашея и неведения не помяни, и от тайных наших очисти нас, и не отрини нас во время старости, внегда оскудети крепости нашей: не остави нас, прежде даже нам в землю не возвратитися, сподоби к Тебе возвратитися, и вонми нам благоприятием и благодатию. Возмери беззакония наша щедротами Твоими, сопротив постави бездну щедрот Твоих множеству согрешений наших. Призри с высоты святыя Твоея Господи, на предстоящия люди Твоя, и чающия еже от Тебе богатыя милости. Посети нас благостию Твоею, избави нас от насильства диаволя: утверди живот наш святыми Твоими и священными законы. Ангела, верна хранителя пристави людем Твоим, всех собери в Твое Царствие. Даждь прощение уповающим на Тя: остави им и нам грехи. Очисти нас действом Святаго Твоего Духа: разруши яже на нас козни вражия».

К первой молитве присоединяется еще эта:

«Благословен еси Господи Владыко Вседержителю, просветивый день светом солнечным, и нощь уяснивый зарями огненными, долготу дневную преити нам сподобивый, и приближитися начатком нощи: услыши моления наша, и всех людей Твоих, и всем нам простив вольныя и невольныя грехи. Приими вечерняя наша моления, и низпосли множество милости Твоея, и щедроты Твоя на достояние Твое. Остени нас святыми ангелы Твоими, вооружи нас оружием правды Твоея, огради нас истиною Твоею, соблюди нас силою Твоею, избави нас от всякаго обстояния, всякаго навета сопротиволежащаго. Подаждь же нам и настоящий вечер, с приходящею нощию, совершен, свят мирен, безгрешен, безсоблазнен, безмечтанен, и вся дни живота нашего: молитвами святыя Богородицы, и всех святых от века Тебе благоугодивших».

Вторая молитва

«Господи Иисусе Христе Боже наш, мир Твой подавый человеком, и Пресвятаго Духа дар, еще в житии и с нами сый, в наследие неотъемлемое верным присно подаваяй: явленнейше же сию благодать Твоим учеником и апостолом днесь низпославый, и сих устне огненными утвердивый языки: имиже весь род человеческий боговедение своим языком в слух уха приимше, светом Духа просветихомся, и прелести якоже тмы изменихомся, и чувственных и огненных язык раздаянием, и преестественным действом, еже в Тя веры научихомся, и Тебе богословити со Отцем и Святым Духом, во едином Божестве, и силе, и власти озарихомся. Ты убо Отчее сияние, существа и естества Его неизменное и недвижимое начертание, источниче премудрости: и благодати: отверзи и мне грешному устне, и научи мя, како достоит, и о ихже потреба молитися: Ты бо еси ведый многое грехов моих множество, но Твое благоутробие победит сих безмерное. Се бо страхом предстою Ти, в пучину милости Твоея отчаяние души моея поверг: окорми живот мой словом всю тварь неизреченною премудрости силою управляяй, тихое обуреваемых пристанище, и скажи ми путь, воньже пойду. Дух премудрости Твоея моим подаждь помышлением, Дух разума безумию моему даруяй, Духом страха Твоего моя осени дела, и Дух Правый обнови во утробе моей, и Духом Владычним мыслей моих поползновение утверди: да на всяк день Духом Твоим Благим к полезному наставляемь, сподоблюся творити заповеди Твоя, и Твое присно памятствовати славное пришествие, и истязательное содеянных нами. И да не презриши мя тленными сопрельщатися мира сего красными, но будущих восприятия желати укрепи сокровищ. Ты бо рекл еси Владыко: яко елика аще кто просит о Твоем имени, невозбранно приемлет от Твоего присносущнаго Бога и Отца. Темже и аз грешный в пришествии Святаго Твоего Духа, Твою молю благость, елика просих, воздаждь ми во спасение. Ей Господи, всякаго благодеяния богатый дателю, и подателю Благий, яко Ты еси подаваяй преизобильно ихже просим: Ты еси сострадателен и милостивый, Иже безгрешно быв плоти нашея общник, и приклоняющим к Тебе колена, приклоняяйся любоблагоутробне, очищение же быв грехов наших. Даждь убо Господи, людем Твоим щедроты Твоя: услыши нас с небесе святаго Твоего: освяти нас силою спасительныя десницы Твоея: покрый нас кровом крилу Твоею, да не презриши дел руку Твоею. Тебе единому согрешаем, но и Тебе единому служим. Не вемы кланятися богу чуждему, ниже простирати руки наша Владыко, к богу иному. Остави нам согрешения, и приим наша коленопоклонная моления, простри всем нам руку помощи, приими молитву всех яко кадило приятное, восприемлемое пред Твоим преблагим Царством».

К второй молитве присоединяется еще эта:

«Господи Господи, избавлей нас от всякия стрелы летящия во дни: Избави нас и от всякия вещи во тме преходящия. Приими жертву вечернюю рук наших воздеяния. Сподоби же нас и нощное поприще без порока прейти неискушены от злых: И избави нас от всякаго смущения и боязни, яже от диавола нам прибывающия. Даруй душам нашим умиление, и помыслом нашим попечение, еже на страшнем и праведнем Твоем суде испытания. Пригвозди страху Твоему плоти наша, и умертви уды наша сущия на земли: Да и сонным безмолвием просветимся, зрением судеб Твоих. Отыми же от нас всякое мечтание неподобное и похоть вредну. Возстави же нас во время молитвы утверждены в вере, и преспевающия в заповедех Твоих».

Третья молитва

«Приснотекущий, животный, и просветительный источниче, соприсносущная Отцу содетельная сило, все смотрение за спасение человеческое прекрасне исполнивый, Христе Боже наш, смерти узы неразрешимыя, и заклепы адовы расторгнувый, лукавых же духов множество поправый. Приведый Себе о нас непорочное заколение, и тело давый пречистое в жертву, всякаго греха неприкосновенное же и непроходное, и страшным сим, и неисповедимым священнодействием живот нам вечный даровавый: во ад сшедый, и вереи вечныя сокрушивый, и во тме седящим восход показавый: началозлобнаго же и глубиннаго змия богомудростным льщением уловивый, и веригами мрака связавый в тартаре и огни негасимом, и во тме кромешней неисчетносильною Твоею затвердивый крепостию, великоименитая Премудросте Отчая, напаствуемым великий помощник явивыйся, и просветивый седящия во тме и сени смертней. Ты славы присносущныя Господи, и Отца Вышняго Сыне возлюбленный, присносущный Свете от присносущнаго Света, Солнце правды, услыши нас молящихся Тебе, и упокой души рабов Твоих, прежде усопших отец и братий наших, и прочиих сродник по плоти, и всех своих в вере, о нихже и память творим ныне, яко в Тебе всех держава, и в руце Твоей содержиши вся концы земли. Владыко Вседержителю, Боже отец и Господи милости, рода смертнаго же и безсмертнаго, и всякаго естества человеческаго Содетелю, составляемаго же, и паки разрешаемаго, живота же и скончания, еже зде пребывания, и еже тамо преложения: лета измеряяй живым, и времена уставляяй смерти: низводяй во ад и возводяй: связуяй в немощи, и отпущаяй в силе: настоящая потребне строяй, и будущая полезно управляяй: смертным жалом уязвенных воскресения надеждами веселяяй. Сам убо Владыко всех, Боже Спасителю наш, надежде всех концев земли, и сущих в мори далече, Иже и в сей последний и великий спасительный день Пятдесятницы праздника, тайну Святыя и Единосущныя, и соприсносущныя, и неразделимыя, и неслиянныя Троицы показавый нам, и наитие и пришествие Святаго и Животворящаго Твоего Духа, в виде огненных языков на святыя Твоя апостолы излиявый, и благовестники тех поставивый, благочестивыя нашея веры, и исповедники и проповедники истиннаго богословия показавый: Иже и в сей всесовершенный и спасительный праздник, очищения убо молитвенная, о иже в аде держимых сподобивый приимати, великия же подаваяй нам надежды ослабления содержимым от содержащих я скверн, и утешению Тобою низпослатися. Услыши нас смиренных, и Твоих раб молящихся Ти, и упокой души рабов Твоих прежде усопших, на месте светле, на месте злачне, на месте прохлаждения: отонудуже отбеже всякая болезнь, печаль и воздыхание и учини духи их в селениях праведных, и мира и ослабления сподоби их: яко не мертвии восхвалят Тя Господи, ниже сущии во аде исповедание дерзнут принести Тебе: но мы живии благословим Тя и молим, и очистительныя молитвы и жертвы приносим Тебе о душах их».

К третьей молитве присоединяется еще эта:

«Боже великий, и вечный, Святый, человеколюбивый, сподобивый нас в сей час стати пред неприступною Твоею славою, на пение и хвалу чудес Твоих, очисти ны недостойныя рабы Твоя, и подаждь благодать еже сокрушенным сердцем, невозносительно приносити Тебе Трисвятое славословие, и благодарение великих Твоих даров, яже сотворил еси к нам, и твориши всегда в нас. Помяни Господи немощь нашу, и да не погубиши нас со беззаконии нашими: но сотвори великую милость со смирением нашим, да греховныя тмы избежавше, во дни правды ходити будем, и одеявшеся оружием света, ненаветно пребудем от всякия козни лукаваго, и со дерзновением прославим о всех, Тебе единаго истиннаго и Человеколюбца Бога. Твое бо яко воистинну и великое вресноту таинство, Владыко всех, и Творче, временное решение Твоих тварей, и еже по сих совокупление, и упокоение еже во веки: Тебе благодать о всех исповедуем, о входех наших, яже в мир сей, и исходех, надежды нам воскресения, и жизни нетленныя, Твоим неложным обещанием предобручают, яже приимем в будущем втором пришествии Твоем. Ты бо еси и воскресения нашего Начальник, и поживших неумытный и человеколюбивый Судия, и мздовоздаяния Владыка и Господь, Иже и приобщивыйся нам приискренно плоти и крове, снизхождения ради крайняго: и наша страсти неотметныя, внегда волею во искус поставити, приим за милосердие щедрот, и в немже пострадал еси Сам искусився, искушаемым нам быв самообещанный помощник: темже и совозвел еси нас в Твое безстрастие. Приими убо Владыко, мольбы и моления наша, и упокой вся отцы коегождо, и матери, и чада, и братию, и сестры единородныя, и купнородныя, и вся прежде почившия души: в надежди воскресения жизни вечныя учини духи их, и имена в книзе животней, в недрех Авраама, и Исаака, и Иакова, в стране живых, в Царствии Небеснем, в раи сладости, светлыми ангелы Твоими, вводя вся во святыя Твоя обители, совоздвизаяй и телеса наша в день, воньже определил еси по святым Твоим и неложным обетованием. Несть убо Господи, рабом Твоим смерть, исходящим нам от тела, и к Тебе Богу нашему приходящим, но преставление от печальнейших на полезнейшая, и сладостнейшая, и на упокоение и радость. Аще же и что согрешихом к Тебе, милостив буди нам же и тем, зане ниедин есть чист пред Тобою от скверн, ниже аще един день живота его есть, разве Ты точию един, на земли явивыйся безгрешный Господь наш Иисус Христос: Имже вси уповаем милость получити, и оставление грехов. Сего ради нам же и онем, яко Благ и Человеколюбец Бог, ослаби, остави, прости грехопадения наша, вольная и невольная, яже в ведении и не в ведении, предъявленная и забываемая: яже в деянии, яже в помышлении, яже в словеси, яже во всех наших житиях и движениих. И отшедшим убо свободу и ослабу даруй, нас же сущих зде благослови, конец благий и мирный даруя нам же и всем людем Твоим, и милости и человеколюбия утробу отверзаяй нам, на страшном и ужасном Твоем пришествии, и Царствия Твоего достойных нас сотвори».

К третьей молитве присоединяется еще одна:

«Боже Великий и Вышний, едине имеяй безсмертие, во свете живый неприступном, всю тварь мудростию создавый, разделивый посреде света, и посреде тмы: И солнце убо положивый во область дне, луну же и звезды во область нощи. Сподобивый нас грешных и в настоящий день предварити лице Твое во исповедании, и вечернюю Тебе службу принести. Сам Человеколюбче Господи, исправи молитву нашу, яко кадило пред Тобою, и приими ю в воню благоухания. Подаждь же нам настоящий вечер и приходящую нощь мирну: облецы ны оружием света, избави нас от страха нощнаго, и от всякия вещи во тме преходящия. И даруй нам сон, иже во упокоение немощи нашей даровал еси, от всякаго диавольскаго мечтания изменен. Ей Владыко всех благих подателю, яко да и на ложах наших умиляющеся воспомянем и в нощи пресвятое имя Твое. И поучением Твоих заповедей озаряеми, в радости душевной востанем к славословию Твоея благости, молитвы и моления Твоему благоутробию приносяще о своих гресех, и о всех людех Твоих: ихже молитвами Пресвятыя Богородицы, в милости посети».

Тропарь праздника, глас 8:

Благословен еси, Христе Боже наш, / Иже премудры ловцы явлей, / низпослав им Духа Святаго, / и теми уловлей вселенную, / Человеколюбче, слава Тебе.

Кондак, глас тойже:

Егда снизшед языки слия, / разделяше языки Вышний, / негда же огненные языки раздаяше, / в соединение вся призва, / и согласно славим Всесвятого Духа.

Величание

Величаем Тя, / Живодавче Христе / и чтем Всесвятаго Духа Твоего, / Егоже от Отца, / послал еси божественным учеником Твоим.

Категория: Чудеса и знамения | Просмотров: 528 | Добавил: MARIO | Теги: Троица, Пятидесятница | Рейтинг: 0.0/0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск
Календарь
«  Июнь 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Архив записей
Сайты
Copyright © 2017